مدیرکل استاندارد استان سمنان:
رستمی گفت: استاندارد ۲ هزار و ۲۹ نازل بنزین و ۱۵۰ نازل CNG در استان از سوی این اداره کل در سال ۹۹ مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 10 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان در نشست شورای استاندارد  ابراز داشت: رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالا و خدمات به مردم خط قرمز اداره کل استاندارد استان است و با رهیافت‌های علمی و کارشناسی از نا به سامانی‌ها در ارایه خدمات جلوگیری می‌شود.

او بیان کرد: پایش و ارزیابی از روند توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت استان سمنان مستمر است و کارشناسان اداره کل استاندارد استان به صورت سرزده طرح نمونه‌برداری از نازل‌های سوخت را انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه توجه به کیفیت در ارایه خدمات رکن اساسی برای افزایش رفاه در جامعه است و دستگاه‌های نظارتی از جمله استاندارد با پیگیری‌های هدفمند به دنبال رعایت حقوق مصرف کنندگان هستند، اضافه کرد: افزون بر ۶۰۰ تاییدیه آسانسور از سوی اداره کل استاندارد استان سمنان سال گذشته صادر شد.

رستمی تصریح کرد: شهروندان نسبت به استانداردسازی آسانسور در مجتمع‌های مسکونی و تجاری اقدام کنند و در صورت اجرا نشدن دستورالعمل‌های مربوط به کیفیت بخشی آسانسور، مسئولیت خسارت‌های احتمالی بر عهده مدیر و مالک مجتمع مسکونی و تجاری است.

مدیرکل استاندارد استان سمنان با تاکید براستانداردسازی آسانسور به منظور حفظ سلامت،  اظهار داشت: هزینه استاندارد سازی آسانسور در استان بین ۳۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

او خاطرنشان کرد: ۹۶۰ نوع کالا مشمول استاندارد اجباری است و اداره کل استاندارد استان سمنان از زمان فرایند تولید کالا و نحوه توزیع و فروش ، نظارت ها را در دستور کار دارد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان یادآور شد: اداره کل استاندارد استان سمنان در سال گذشته مجوز استاندارد برای ۱۶ نوع کالا  صادر کرده است.

 در جلسه شورای استاندارد استان سمنان تصویب شد تا دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی تا پایان شهریور امسال نسبت به استاندارد سازی آسانسور ادارات اقدام کنند و در صورت انجام نشدن این دستورالعمل، دستگاه های اجرایی متخلف به تخلفات اداری معرفی شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار