معاون بهزیستی استان سمنان:
امیرجان گفت: ۷۸ متقاضی در استان سال گذشته در سامانه فرزندخواندگی ثبت نام کردند و بهزیستی ۲۲ فرزند را به متقاضیان دارای شرایط واگذار کرد.
کد خبر: ۹۶۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 10 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان ساره امیرجان معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه زوج‌هایی که فرزند دریافت کردند از متقاضیان سال‌های قبل بودند به رسانه‌ها ابراز داشت: میزان ثبت نام متقاضیان فرزندخواندگی استان سمنان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا و بمنظور تحقق دولت الکترونیک سامانه فرزندخواندگی به نشانی اینترنتی adoption.behzisti.net راه اندازی شد و متقاضیان باید کلیه مدارک و مستندات لازم را در این سامانه بارگذاری کنند و روند اجرای فرزندخواندگی در این سامانه قابل پیگری است. 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان ادامه داد: افراد واجد شرایط سرپرستی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی زن و شوهران بدون فرزند که حداقل ۵ سال از تاریخ ازدواج آنان گذشته است، دختران و زنان بدون شوهر و زن و شوهر دارای فرزند هستند.

امیرجان گفت: اگر زوج‌ها بنا به تشخیص پزشک قانونی بچه دار نشوند، نیاز به گذشت ۵ سال از زمان ازدواج نیست.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان گفت: متقاضیان کمتر از ۵۰ سال در اولویت واگذاری هستند و بهتر است افراد در سنین جوانی متقاضی فرزندخوانده باشند که مراحل واگذاری در زمان کوتاهتری انجام شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار