رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ تاکید کرد: افراد زیر ۸۰ سال در حال حاضر برای دریافت واکسن مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۶۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 10 May 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر «مهرزاد لطفی» گفت: انجام واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در استان فارس همزمان با سراسرکشور از اواخر سال گذشته آغاز شده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنان در این امر پیشرو است.
او با اشاره به تزریق واکسیناسیون علیه کووید۱۹ به کادر بهداشت و درمان به عنوان نخستین گروه های هدف افزود: همزمان با واکسینه شدن کادر بهداشت و درمان استان، تزریق این واکسن به گروه های دیگر مانند بیماران مبتلا به سرطان، ام اس، پیوند و بیماران خاص طبق لیست ارسالی از وزارت بهداشت آغاز شده و در حال انجام است.
رییس دانشگاه اعلام کرد: در ادامه نیز طبق جدول زمان بندی وزارت بهداشت، تزریق واکسن علیه بیماری کووید۱۹ به افراد بالای ۸۰ سال طی روزهای اخیر آغاز شده و در استان فارس همزمان با سراسر کشور این امر در حال انجام است.
دکتر لطفی با بیان اینکه در حال حاضر تزریق واکسن برای افراد بالای ۸۰ سال انجام می شود، تاکید کرد: به زودی افراد زیر ۸۰ سال نیز از سوی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی فراخوان می شوند، بنابراین برای سرعت بخشیدن به فرآیند انجام واکسیناسیون، در حال حاضر افراد زیر ۸۰ سال از مراجعه به مراکز تزریق واکسیناسیون خودداری کنند.

برچسب ها: واکسن ، کرونا ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار