فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق و کشف مبلغ۷۲ هزار و ۴۰۰ دلار و یوروی جعلی، ۵۰۱ عدد سکه طلا و ۱۰ عدد فشنگ جنگی اسلحه در عملیات پلیس در شهرستان شازند خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 10 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی"افزود: تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه "قره کهریز" شهرستان شازند در هنگام گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده، موفق به کشف ۵۰۱ عدد سکه طلاي تقلبي، ۹۴ برگ اسکناس۵۰۰ یورویی و ۲۵۴ برگ اسکناس۱۰۰ دلاری جعلی و در مجموع ۷۲ هزار و ۴۰۰ یورو و دلار جعلی و تعداد ۱۰ عدد فشنگ جنگی شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات، یادآورشد: در تحقیقات انجام شده از افراد دستگیر شده مشخص شد که آنان قصد داشتند، اسکناس های جعلی را به پول ملی تبدیل و وارد بازار کنند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: دو متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سردار مفخمی شهرستانی در پایان از شهروندان خواست تا در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه و همواره برای تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی های معتبر مراجعه کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار