تابناک کهگیلویه و بویراحمد از شورای اداری استان گزارش می دهد (بخش سیاسی)
کلانتری : هر مدیری که بخواهد بازی سیاسی در بیاورد و فتیله کار را پایین بکشد با چنین مدیری برخورد خواهیم کرد و پرونده این مدیر را طوری خواهیم نوشت که در هیچ دولتی از چنین مدیری استفاده نشود.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۲ 11 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اولین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار برگزار شد که در این نشست بنابر گفته کلانتری ، به دلیل حضور همه مدیران در این نشست ، لازم است موضوعات مختلف که در نشست های تخصصی با محدودیت اعضا مطرح می شود در این نشست هم بیان شود لذا موضوعات مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در بخش اول اخبار این نشست ، موضوعات اقتصادی با محوریت بودجه منتشر شد "ارقام بزرگ در بودجه استان !" و در بخش دوم گزارشی از موضوعات سیاسی مطرح شده ، منتشر می شود .
4 مقوله مهم انتخابات
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار در سخنانی به مهمترین بحث سیاسی روز کشور و استان یعنی انتخابات پرداخت و گفت : شاه‌ بیت فعالیت‌های وزارت کشور انتخابات است و آخرین ماموریت این دولت برگزاری ۴ انتخابات در ۲۸ خرداد ماه امسال خواهد بود انتخابات‌های سخت و سنگین که اجرای یک انتخابات به تنهایی نیاز به امکانات بسیار زیادی دارد.
احد جمالی افزود : در استان ما 4 انتخابات خواهیم داشت انتخابات ریاست جمهوری به عنوان محور اصلی انتخابات امسال خواهد بود ، انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و شهرها و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را داریم.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به بافت قومی و ایلی و عشیره‌ای شرایط خاص انتخاباتی خود را دارد ممکن است عده‌ای آن را عیب بدانند اما زیبایی‌های خاص خود را دارد که مدیران اجرایی باید این ظرافت‌ها را درک کنند.
این مسئول ادامه داد: انتخابات چهار مقوله امنیت ، سلامت ، رقابت و مشارکت را دارد که امنیت انتخابات با دستگاه اجرایی و وزارت کشور و دستگاه‌های حاکمیتی بوده و باید امنیت را ایجاد کنند ، سلامت انتخابات که مشترک میان دولت و شورای نگهبان است رقابت که شورای نگهبان ایجاد می‌کند و مشارکت هم که توسط مردم رقم می‌خورد و مشارکت حداکثری سرمایه‌ای برای نظام رقم می‌زند و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و کشور است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان انتخابات مجلس را در سال ۹۸ با مدیریت خوب استاندار و همچنین نظارت شورای تامین و هیئت نظارت و هدایت‌های نماینده ولی فقیه به بهترین نحو برگزار کردیم که بهترین انتخابات در طول نظام جمهوری اسلامی در این استان اجرا شد و دلیل آن همدلی همه نیروها و درک بالای مردم بود.
جمالی در این نشست به وظایف مسئولان و دستگاه‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی قبل از هر چیز باید امکانات را طبق قانون در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند چرا که انتخابات سنگینی در استان داریم.
وی گفت: ممنوعیت دخالت له یا علیه کاندیداها چه کاندیداهای ریاست جمهوری چه شورا و چه مجلس که مسئولان استانی باید به پرسنل ستادی و پرسنل زیرمجموعه در شهرستان‌ها چنین اصلی را گوشزد کنند.
این مسئول افزود: ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها جز مسائل اصلی انتخاباتی است و مسئولان ما بجز تبلیغ برای مشارکت مردم در انتخابات حق هیچ گونه دخالتی را ندارند.
جمالی یادآور شد: در انتخابات سال ۹۸ همکاری مدیران بسیار خوب بود و گزارش دخالت در انتخابات بسیار کم داشتیم و اکنون هم انتظار داریم در این زمینه تمام و کمال مسئولان استانی همکاری کرده و دین خود را به دنیای دیگران نفروشند.
هشدار جدی استاندار به شاخک داران سیاسی!
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در بخشی از سخنان خود خطاب به مدیران ، گفت: هر مدیری که بخواهد بازی سیاسی در بیاورد و فتیله کار را پایین بکشد با چنین مدیری برخورد خواهیم کرد و پرونده این مدیر را طوری خواهیم نوشت که در هیچ دولتی از چنین مدیری استفاده نشود.
مقام عالی دولت در استان، اظهار داشت: اگر به جایی برسیم که ببینم کار مردم را تعطیل کردند و به دنبال بازی‌ های سیاسی هستند آن مدیر را کنار خواهیم گذاشت.
استاندارافزود: اگر مدیری خدا ترسی پیشه کند و به دنبال کار مردم باشد در هر دولتی جایگاه خواهد گرفت نیروی خدمتگزار همیشه جایگاه دارد اما کسی که بازی سیاسی در آورده و از این ستاد به آن ستاد می‌ رود هرگز جایگاهی نخواهد داشت و همه متوجه این کار خواهند شد.
وی تاکید کرد: دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم و تعجیل در تکمیل پروژه های عمرانی باشد.
وی با تاکید بر اینکه بی طرفی در ستاد انتخابات یک اصل است، عنوان کرد: همه دستگاه ها باید امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
فیلم / هشدار جدی استاندار به برخی مدیران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار