محدودیت‌های سفر در ایام عید فطر از فردا در همه محور‌های کشور اجرا می شود.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 10 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  فرمانده پلیس راه کشور که برای بررسی اخرین وضعیت ترافیک جاده ای در محورهای ترانزیتی آذربایجان غربی به ارومیه سفرکرده بود با اعلام این خبر گفت از  ساعت ۱۴ فردا سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه محدویت سفر آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ امیدوار افزود: تمام شهرهای کشور فارغ از رنگ بندی شامل این طرح می باشند و از مردم انتظار میرود در هیچ شرایطی سفر نکنند تا بتوانیم گامی برای مهار موج چهارم کرونا در کشور برداریم.

وی با اعلام اینکه خودروهای متخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد تصریح کرد: در صورتی که با این جریمه مجموع جریمه های یک خودرو به ۳ میلیون تومان برسد توقیف خواهد شد .

فرمانده پلیس راه کشور از آغاز طرح بخشودگی جرایم معوقه هم خبرداد و گفت : کسانی که از اول خرداد ماه تا اول دی ماه امسال اصل جرائم رانندگی خود را پرداخت نمایند میزان معوقه دو برابری آنها بخشیده خواهد شد .

 سرهنگ امیدوار افزود : طرح تسهیل در ترخیص خودروها و موتور سیکلت های توقیفی از پارکینگ ها هم در حال تدوین نهایی است که بزودی شرایط آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با تقدیر از عملکرد مناسب پلیس راه و پلیس راهور آذربایجان غربی گفت : در سال ۹۹ این استان با وجود ۱۱ هزار کیلومتر جاده و تداخل حمل و نقل ترانزیتی و شخصی  رتبه دوم کاهش تصادفات جاده ای کشور را داشت و امسال هم به نظر میرسد با همکاری مردم فهیم و با فرهنگ آذربایجان غربی این استان باز هم در صدر  رتبه کاهش تصادفات کشوری باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار