رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:
تابناک- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستاها تنها از طریق فضای مجازی ممکن خواهد بود و تبلیغات کاغذی و جلسات حضوری نخواهیم داشت و در انتخابات ریاست جمهوری در کنار فضای مجازی مناظره های صدا و سیما هم در دستور ستاد انتخابات کشور می باشد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 10 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی صبح امروز با حضور در هئیت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان بوشهر در جلسه تصویری با دبیر شورای نگهبان و با حضور وزیر کشور شرکت کردند.

وی در ادامه این نشست صمیمی تعامل قانونی توام با همدلی و هم‌افزایی دست‌ اندر کاران انتخابات را سبب تسریع در فرایند برنامه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم دانست و اظهار داشت: انتخابات جلوه بی بدیل حضور ملت در تعیین سرنوشت خویش است و توسعه متوازن کشور با جابجایی قانونی قدرت از طریق صندوق آراء امکان پذیر است.

وی، با بیان اینکه مقدمات لازم برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان بوشهر، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام شده است گفت: بسیاری از فرآیندهای لازم جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا انجام شده بویژه هماهنگی با اعضای هیئت نظارت، پیش بینی شعب اخذ رأی و آموزش اعضای صندوق‌های رأی‌گیری انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تصویب اطلس امنیت انتخابات استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این اطلس که به ستاد امنیت انتخابات وزارت کشور ارسال شده نیروی انتظامی مسئول امنیت انتخابات می باشد.

ایرانی، با بیان اینکه فضای سالم انتخاباتی با اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و صدا و سیما در بین مردم ایجاد شده گفت: با توجه به فعالیت دشمنان برای ناامید کردن مردم و حضور کم‌رنگ آنان در انتخابات، تلاش شده با شفاف سازی و تبیین سیاست های نظام و اهمیت حضور مردم بر سرنوشت خویش در مقابل برنامه‌های دشمنان، طرح مقابله‌ای انجام و ترفندهای دشمنان خنثی شود.

وی، رقابتی، آزاد و قانونمند بودن را از ویژگی انتخابات کشور دانست و تأکید کرد: در این زمینه بی‌طرفی مجری و ناظر انتخابات و رعایت انصاف و عدالت مورد توجه ویژه قرار دارد و به فضای سالم انتخابات کمک کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه معاندان، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، و مجموعه اپوزیسیون خارج از کشور و دیگر دشمنان قسم خورده ملت دست‌به‌دست داده‌اند تا این انتخابات را بی اثر جلوه داده و در حضور ملت خلل ایجاد کنند، خاطر نشان کرد: در کنار آنان ، آمریکا، اسرائیل و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی‌ تلاش می‌کنند که انتخابات را از جایگاه اثربخشی و مشارکت حداکثری و شکوهمند مردم تنزل دهند که بحمدالله با تدابیر مقام معظم رهبری، برنامه و سیاست‌های دولت و ستاد انتخابات ضمن رصد توطئه‌های دشمنان در راستای خنثی کردن آنها اقدام لازم صورت گرفته است.

ایرانی، با تأکید بر فراهم شدن و حفظ فضای سالم، رقابتی و مشارکتی در انتخابات 28 خرداد در استان بوشهر تصریح کرد: مردم متوجه هستند که انتخابات 28 خرداد حساس، تأثیرگذار و مهم برای آینده کشور است.

وی، با بیان اینکه با مشخص شدن کاندیداهای ریاست جمهوری فضای رقابتی و انتخاباتی در کشور رونق بیشتری می‌گیرد گفت: تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستاها تنها از طریق فضای مجازی ممکن خواهد بود و تبلیغات کاغذی و جلسات حضوری نخواهیم داشت و در انتخابات ریاست جمهوری در کنار فضای مجازی مناظره های صدا و سیما هم در دستور ستاد انتخابات کشور می باشد که تاکنون چنین سبک تبلیغی در کشور نداشتیم و این تدابیر برای رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی مردم پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر این دوره از انتخابات را زیباترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم مستقیم از طریق فضای مجازی مطالبات و دغدغه های خود را در بخش‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، دینی و اعتقادی مستقیم به نامزدهای ریاست جمهوری در میان گذاشته و برنامه آنان را برای اداره کشور جویا می شوند.

ایرانی افزود: با وجود همه دغدغه‌ها، ولی وفاداری ملت ایران به آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بیمه کننده کشور در برابر ترفندها و توطئه دشمنان است و امید می‌رود با همین رویه مردم حضور حداکثری خود را در انتخابات بار دیگر محقق کنند.

وی، انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین انتخابات کشور دانست و تصریح کرد: در استان بوشهر با ایجاد زیرساخت‌های لازم آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات فراهم است.

در ادامه این نشست حجه الاسلام دشتی رئیس هئیت نظارت استان بوشهر از تعامل و هماهنگی بین هئیتهای اجرائی و نظارت تشکر نموده خواستار تداوم این جلسات برای همدلی بیشتر شد. در پایان سایر اعضا نیز نقطه نظرات اجرائی خود را بیان نمودند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار