کد خبر: ۹۶۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 10 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اکبر صادقی در خصوص پیروزی نساجی برابر مس در رفسنجان گفت: خدا را شکر که یک بار دیگر در بیرون از خانه نتیجه‌ای خوب گرفتیم و مس را شکست دادیم. ما فقط با نیت برد به رفسنجان رفتیم و انصافا بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم، این 3 امتیاز قطعا در آینده به ما کمک خواهد کرد تا با چند نتیجه خوب دیگر از پایین جدول خودمان را جدا کنیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با تمجید از ساکت الهامی تصریح کرد: ما از زمانی که الهامی هدایت تیم را بر عهده گرفت نتایج خوبی گرفتیم، دو شکست نساجی هم برابر سپاهان و پرسپولیس بود که اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی هستند  و این در حالی است که برابر هر دو تیم از لحاظ فنی نمایش قابل قبولی داشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم. خوشبختانه بعد از آمدن الهامی شرایط تیم ما تغییر کرد و حالا امید زیادی به نتیجه‌گیری در بازی‌های بعدی داریم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی در لیگ برتر ماندگار خواهد شد؟» گفت:‌ ما اصلا یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنیم و در ذهن همه بچه‌ها این موضوع گنجانده شده که تا آخرین بازی بجنگیم و در نهایت یک رتبه خوب را به دست بیاوریم. در این راه نیاز به حمایت هواداران هم داریم که همیشه به ما انرژی مثبت می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار