معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:
تابناک- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: نماز عید فطر در امام زادگان شاخص استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 10 May 2021

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر، با بیان اینکه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در اوقاف استان تلاش شد از لحظه لحظه این ماه پرفیض بهترین بهره را ببریم، اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا عمده برنامه ها مجازی یا با تعداد محدود انجام شد.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های این ایام می‌توان به مسابقات قرآنی که روزانه به صورت مجازی برگزار می‌شد اشاره کرد، افزود: همچنین تولید محتواهای مختلفی برای سنین مختلف انجام شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، بیان کرد: در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه ها به صورت حضوری برگزار شد و در کنار آن برنامه ها مستقیم از صفحات امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه استان در فضای مجازی نیز پخش شد.

حسینی گفت: نماز عید فطر نیز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و اعلام ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌ها در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

همچنین نماز با شکوه عید سعید فطر پس از اعلام عید از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مرکز استان راس ساعت۷صبح در میدان سردار شهید رئیس علی دلواری بوشهر در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس به امامت حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب بوشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار