معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :
تابناک-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از شروع داور ی آثار دانش آموزان مرحله منطقه ای در 10 عنوان مسابقه دومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 10 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ازهرمزگان؛ محمد قویدل با بیان اینکه دومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی از تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1400آغاز شده است، اظهار داشت: بیش از 27 هزار و 230 دانش آموز استان هرمزگان در مرحله منطقه ای این جشنواره با هم به رقابت خواهند پرداخت از این تعداد بیش از 10 هزار دانش آموز پسر و قریب به 17 هزار و 200 دانش آموز دختر می باشند.
وی ادامه داد: دومین جشنواره علمی –پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی، در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری و در 10 عنوان مسابقه نانو، مسابقات آزمایشگاهی، سلولهای بنیادی، کد نویسی، نجوم، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان داروئی، دریا، انرژی های نوین و زیست فناوری، با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه وتقویت مهارت کارگروهی در بین دانش آموزان برگزار می شود.
به گفته قویدل، دانش آموزان جهت شرکت در این جشنواره در سامانه همگام ثبت نام و آثار خود را جهت داوری ارسال نموده اند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کووید 19، داوریها به صورت غیر حضوری انجام و نفرات برگزیده در مرحله منطقه ای برای داوری در مرحله استانی که هفته اول تیرماه 1400 برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد.
این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: داوری این مرحله به مدت یک هفته ادامه دارد و نتایج این مرحله از داوریها تا پایان اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار