کد خبر: ۹۶۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 10 May 2021

در اجرای شیوه نامه صلاحیت حرفه ای عملیات حفاری ابلاغی از سوی وزارت نفت، اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در نیمه دوم سال گذشته نسبت به برگزاری 34 دوره کنترل فوران در سطوح مختلف کارکنان این شرکت اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حبیب صفری رئیس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت روز دوشنبه (20 اردیبهشت 1400) با بیان این مطلب و تاکید براینکه برگزاری این دوره ها در سال جاری نیز تا فراگیری تمامی کارکنان عملیاتی و خدمات فنی جانبی استمرار دارد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی دوره های پیش گفته با بکارگیری ظرفیت ها و امکانات آموزشی شرکت با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار که مورد اقبال کارکنان واقع شد.

وی افزود: در این دوره ها کارکنان با ارتباط موثر با مدرسان مورد تایید مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران ، فارغ از محدودیت زمانی با فرصت و دقت بیشتر برای فراگیری مطالب تخصصی و فنی مرتبط مشارکت کردند.

صفری با اشاره به راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) به صورت آنلاین و آفلاین به منظور برگزاری دوره های غیرحضوری جهت استمرار برنامه های آموزشی شرکت و جلوگیری از وقفه در تأمین نیازهای آموزشی کارکنان در چارچوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اظهار کرد: این دوره ها که در تقویم آموزشی امسال نیز تعریف شده است در زمینه های حفاری، مکانیک، برق، سیال، سیمان و بازرسی برگزار می شود.

رئیس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: همسو با این برنامه 75 دوره فنی و تخصصی نیز از طریق حضور مدرسان و کارشناسان آموزش در موقعیت استقرار دستگاه های حفاری و نواحی عملیاتی برگزار گردید که بررسی بازخورد آن، افزایش سطح آگاهی فنی و رضایتمندی کارکنان اقماری از ایجاد این فرصت خارج از دوره استراحت آنان بوده است.

رئیس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: برگزاری دوره های آنلاین نرم افزار لند مارک، سامانه ستاد، قانون برگزاری مناقصات، دوره آموزشی مدیریت ریسک، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استرس، کار تیمی، ایمنی آتش نشانی و... را بخش دیگری از سرفصل های دوره های آموزشی در مدت پیش گفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار