تابناک-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افزایش چشمگیر نذورات و صدقات نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 10 May 2021

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: امسال با توجه به شرایطی که وجود داشت کمیته امداد امام خمینی بر خود وظیفه دید که طوری برنامه ریزی کند که مردم از فضیلت خدمات خیرخواهانه محروم نشوند.


وی افزود: به همین واسطه مرحله سوم پویش ایران همدل همراه با اطعام مهدوی اجرا شد و در ابتدای ماه مبارک رمضان 110 آشپزخانه شروع به کار کرد تا بتواند کار پخت غذا برای نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان را انجام دهم.

 

تراهی بیان کرد: استقبال خیرین و مجموعه های مردمی از طرح اطعام مهدوی موجب شد که 110 آشپزخانه به 148 آشپزخانه اطعام مهدوی افزایش پیدا کند.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: امسال از هر لحاظ دریافت نذورات و مشارکت های مردمی در امر اطعام افزایش یافته چرا که ما سال گذشته برای اطعام مهدوی 80 آشپزخانه داشتیم اما امسال 148 آشپزخانه را ساماندهی کرده ایم.


وی عنوان کرد: در فاصله چند روز مانده به پایان ماه مبارک رمضان میزان پخت غذای آشپزخانه های اطعام مهدوی از یک میلیون غذا گذشته است اما سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان فقط 500 هزار پرس غذا طبخ شد و این افزایش خدمات جز با بالارفتن مشارکت مردم ممکن نبود.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار