مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: حمایت از پاس همدان در چهارچوب قانون ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 10 May 2021

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: حمایت از پاس همدان در چهارچوب قانون ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی به همراه مدیران حراست و روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان از تمرینات تیم پاس همدان در محل استادیوم شهدای قدس همدان بازدید و با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی‌کردن عملکرد پاس در هفته‌های اخیر نسبت به قبل، گفت: تیم پاس یک برند ملی است که همه ما باید برای حفظ آن و همچنین معرفی هرچه بیشتر آن تلاش کنیم تا بتوانیم با استفاده از این باشگاه سایر رشته‌های ورزشی استان را نیز ساماندهی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان است همدان با تأکید بر اینکه حمایت از تیم پاس همدان در چهارچوب قانون توسط دستگاه ورزش استان همدان ادامه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه در حال حاضر تیم پاس با زحمات سرمربی توانمند آقای قربانی افتخاراتی را کسب کرده که امیدوارم این توفیقات تا صعود به لیگ‌های بالاتر ادامه داشته باشد.

در ادامه این دیدار قربانی سرمربی تیم پاس ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص جابه‌جایی محل اسکان تیم پاس، اظهار کرد: خوشبختانه از آنجا که دکتر سیفی فردی ورزشی هستند دغدغه‌های ورزش و ورزشکاران را با تمام وجود درک می‌کنند و همواره برای رفع محدودیت‌ها و نارسایی‌هایی موجود در ورزش در تلاش هستند.

وی ادامه داد: امروز تیم پاس همدان از یک انسجام قابل قبول و مثال‌زدنی برخوردار است لذا امیدواریم با وحدت و همدلی هرچه بیشتر و همچنین حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل شاهد ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در بازیکنان و کادر فنی تیم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار