فرمانده سپاه ناحیه همدان:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان انتخابات پیش رو را بسیار با اهمیت خواند و تاکید کرد وظیفه بسیج در این انتخابات تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی در حمایت از افراد نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 10 May 2021

 فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو از جهاتی حائز اهمیت است، که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای نمود. 

به گزارش تابناک همدان، علی بقایی گفت: یکی از موضوعات مهم این است که این انتخابات، اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد می‌باشد.

وی با توجه به شرایط کرونایی که در آن قرار داریم گفت: دشمنان بدنبال آن هستند که به بهانه کرونا با عملیات روانی بر روی عموم مردم، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کم رنگ نماید، لذا باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم را برای این موضوع داشته باشیم.

 بقایی گفت: نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت بوده این است که ما به سمت قله در حرکتیم و ضرورت دارد، بتوانیم با انسجام بیشتر انشاالله کارآمدی بیشتر نظام اسلامی را تثبیت کنیم.

وی بیان کرد: بحث بعدی، محور مقاومت و جبهه مقاومت می‌باشد که روز به روز به پرچمداری ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است و دشمنان در صدد تخریب آن هستند لذا تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد. 
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه دولت مستقر، عمده توانش را در سیاست خارجی و برجام گذاشت و متاسفانه نتیحه چندانی نداشت، باید دولتی در راًس کار قرار بگیرد که بتواند این انقلاب را به مسیر اصلی خود برگرداند، به توان داخلی تکیه زده و نظامی کارآمد را رقم بزند

بقایی گفت: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شورا‌ها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان و متخصصین و افراد پویا و با نشاط و انقلابی در راس کار قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه بسیج تنها تبیین و روشنگری بوده و به هیچ وجه ورود مصداقی و حمایت از کاندیدای خاصی چه در بحث شورا‌ها و چه در بحث ریاست جمهوری را نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار