فرماندار قصرشیرین گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نظام اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کرده و قدرت و اقتدار کشورمان را در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 10 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مرادعلی تاتار» افزود: دشمن از قدرت مردمی و پشتوانه حضور مردم ایران به خصوص در امر انتخابات هراس دارد و از این رو به دنبال ایجاد ناامیدی و تزریق یاس و اختلال در انتخابات است.

وی اظهار داشت: مردم ما همچون گذشته با آگاهی و شعور سیاسی خود در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد امسال حماسه آفرینی می کنند و بار دیگر ثابت خواهند کرد که برای دفاع از آرمان های والای امام راحل و شهدا و لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب همواره حضوری فعالانه و آگاهانه دارند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: نخبگان، فعالان سیاسی، احزاب و گروه های مختلف باید نسبت به تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در این عرصه اثرگذار پیشقدم باشند.

تاتار ادامه داد: تمام مقدمه های لازم برای نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد امسال در قصرشیرین فراهم شده و آمادگی کامل را برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی با حضور قشرهای مختلف را داریم.

وی اضافه کرد: در قصرشیرین از ۲۷ داوطلب انتخابات شورای های اسلامی شهر، ۲۲ نفر تایید صلاحیت شدند و یک نفر رد صلاحیت شده و چهار نفر نیز انصراف دادند.

تاتار اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، ملی و اخلاقی و عرصه تعیین سرنوشت است که همه افراد نیز از معتمدان و بزرگان وظیفه دارند تا از قشرهای مختلف مردم دعوت کنند که در این عرصه حضوری فعال داشته باشند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار