به همت بانک کشاورزی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی
امروز صبح تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین بانک کشاورزی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت ساخت یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی و دو واحد پانسیون پزشک در شهر مود به ارزش ۱۵ میلیاردر ریال در محل اتاق شورای حوزه ریاست دانشگاه به امضا رسید. دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از یکسال از شروع پاندمی بیماری کرونا در جهان می گذرد و کشور ما یکی از کشور هایی بود که تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 10 May 2021

وی با بیان اینکه حوزه سلامت در پیک های مختلف بیماری، روزهای سختی را پشت سر گذاشت. اخیرا هم با شروع پیک چهارم ۳۰ استان به طور همزمان درگیر این بیماری شدند، افزود: حجم بسیار زیادی از موارد مثبت شناسایی و تعداد زیادی از بیماران، بستری شدند.

تامین تجهیزات درمانی و پروتکل ها
دهقانی با بیان اینکه خوشبختانه با تجربیاتی که طی پیک های گذشته کسب شد، ادامه داد: تمهیداتی که در خصوص تامین تجهیزات درمانی و پروتکل ها در سطح کشور اندیشیده شد، این پیک علی رغم موارد مثبت بسیار زیاد شکسته و روند نزولی آن در سطح کشور شروع شده است.
وی بیان کرد: علی رغم پیش بینی ها در خصوص افزایش بسیار زیاد موارد ابتلا و مرگ و میر در پیک سوم و چهارم، خوشبختانه به آن پیش بینی نرسیدیم. هرچند در خصوص بسیاری از کشور های دنیا به وقوع پیوست.رئیس دانشگاه با بیان اینکه توجه به حوزه سلامت هزینه نیست سرمایه گذاری است گفت: خود و خانوادمان یک روزی به این خدمت احتیاج پیدا می کنیم که این مقوله ضرورت نگاه ویژه به حوزه سلامت را دو چندان کرده است.
دهقانی با اشاره به اینکه پیش از کرونا بارها و بارها شاهد بودیم همکاران عزیزمان در بانک کشاورزی به حوزه سلامت از هیچ کوششی فروگذار نکردند، خاطر نشان کرد: امروز هم تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین بانک کشاورزی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت ساخت یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی و دو واحد پانسیون پزشک در شهر مود منعقد می شود تا ان شاءالله به زودی مرکزخدمات جامع سلامت مود تکمیل شود و بتوانیم با تجهیز آن، خدمات بیشتری را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

خدمات عالی بانک کشاورزی در راستای مسئولیت های اجتماعی
در ادامه مهندس حسین مودی مدیر امور شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود خدمات خوبی از جمله کمک به آموزش و پرورش در خصوص ساخت مدرسه، بسته های کمک آموزشی، تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند، کمک های نقدی مومنانه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هم استانی های عزیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه در همان زمان احساس شد در کنار مرکز جامع سلامت، نیاز به آزمایشگاه است تا اینکه در آبان ماه سال گذشته در سفری که مدیر عامل بانک کشاورزی در معیت وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی داشتند، یادآور شد: موافقت اولیه اخذ و پیگیری های جدی انجام شد و نهایتا در بهمن ماه سال گذشته بود که موافقت بانک مرکزی اخذ شد و قرار شد ۱۰ میلیارد ریال جهت احداث این آزمایشگاه و پانسیون از طرف بانک کشاورزی هزینه شود.

کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت با اعتبار ۷ میلیارد ریال
وی با اشاره به اینکه احداث مرکز جامع سلامت شهر مود یکی از مواردی است که در این ۳ سال گذشته شروع کردیم، ادامه داد: در سال ۹۶ کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت شهر مود شروع و در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مودی تاکید کرد: خرسندیم که در جمع دانشگاه علوم پزشکی تفاهم نامه سه جانبه ای که کار احداث این پانسیون است به نتیجه برسد و مردم منطقه از آن استفاده بکنند. و امیدوارم این خدمات و همکاری ها ادامه داشته باشد. مهندس سید محمود حسینی رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: بانک کشاورزی از بدو راه اندازی مجمع خیرین در خراسان جنوبی در کنار مجمع بوده که امیدوارم این مسئولیت اجتماعی ادامه دار باشد و بتوانیم کارهای بیشتری را درحوزه سلامت با کمک این دوستان انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار