فرماندار کنگاور، تزریق روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در ذهن جوانان را از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: خوشبختانه این روحیه ایثار و فداکاری در اعضای داوطلب هلال احمر دیده می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 10 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،« فرزاد الماسی» در جلسه تقدیر از رئیس هلال احمر شهرستان کنگاور با بیان اینکه خدمات داوطلبانه هلال احمر حد و مرز نمی شناسد، افزود: حضور نیروهای این جمعیت در مواقع بحران موجب آرامش حادثه دیدگان می شود.

وی به اجر معنوی فعالیت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: داوطلبان هلال احمر با حس انسان‌ دوستی و کمک به هم نوع در حوادث گوناگون حضور می یابند و جان خود را برای کمک به دیگران به خطر می‌اندازند.

فرماندار کنگاور از سال‌ها خدمات و تلاش شایسته و مجاهدت های بی وقفه رئیس و تمامی پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کنگاور در برهه های گوناگون بالاخص در عرصه مقابله با کرونا و نیز سیل سال های گذشته این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به آنها تبریک و شادباش گفت.

رئیس جمعیت هلال احمر کنگاور نیز با بیان اینکه بیشترین نجاتگران تخصصی استان کرمانشاه مربوط به این شهرستان است، افزود: تعداد تیم های عملیاتی نه گانه خواهران و برادران بالغ بر ۱۲۰ نفر نجاتگر عملیاتی در شعبه و پایگاه جاده ای مستقر هستند.

«علی اکبر جمالی» افزود: این جمعیت به صورت ۲۴ ساعته با ارائه خدمات امدادی به هموطنان در تمامی حوادث بلایای طبیعی و غیرطبیعی به خصوص در طرح غربالگری کرونا و همچنین نظارت و بازرسی با همکاری سایر ارگانها نقش ویژه ای داشته است.

شهرستان کنگاور با حدود ۹۰هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار