دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه، فراخوان هشتمین دوره شناسایی استعدادهای برتر حوزوی را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 10 May 2021

به گزارش تابناک قم، بر اساس این فراخوان طلاب حوزوی سطوح دو، سه و چهار تحصیلی در سراسر کشور می توانند بر اساس شرایط عمومی و تخصصی اعلام شده در عرصه های تحصیل، تدریس، پژوهش و تبلیغ، نسبت به ثبت نام در این طرح و بارگزاری اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین لازم است تا در فرم‌ های ثبت اطلاعات فعالیت‌ ها و سوابق و در هر نوبت، تنها اطلاعات یک مورد از فعالیت ها بارگزاری شود و در چنان چه طلبه ای دارای فعالیت های متعدد در یک موضوع باشد، باید  پس از ثبت و تأیید مورد اول، دوباره به همان نوع فرم مراجعه و اطلاعات فعالیت دیگر را در سامانه ثبت کند، به بیان دیگر اگر طلبه ای دارای چندین اثر پژوهشی است، باید اطلاعات مربوط به هر یک از آثار پژوهشی در فرم های مربوطه به صورت جداگانه ثبت و تأیید شود.

بر این اساس، طلاب می توانند اطلاعات خود را تا اول خرداد ماه سال جاری بر روی پایگاه اینترنتی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه به نشانی Top.ismc.ir

ثبت کنند، ضمن آن که دوره حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر شناسایی شده، حداقل یک و حداکثر ۴سال خواهد بود.

طبق این فراخوان، زمان برگزاری مصاحبه برای ثبت نام کنندگان در این فراخوان، از هفدهم خرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری اعلام شده است

در عین حال شماره تماس ۳۶۶۱۶۷۰۴-۰۲۵ پاسخگوی پرسش های طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور در موضوع این فراخوان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار