کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام:
کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از اجرای طرح فرهنگی «حرف آورد»ویژه بانوان در شبکه‌های اجتماعی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 10 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد، در استان ایلام در اجرا و تاکنون بیش از ۴۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار داشت: برای شرکت در این طرح فرهنگی، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و شرکت کنندگان برای ارسال ویدئوهای یک دقیقه‌ای تا حداکثر سه دقیقه‌ای خود می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و ایتا اقدام کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در تلویزیون از رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند ویدئوی خود با موضوع دلخواه را به همراه اطلاعات شخصی اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، رایانامه (ایمیل)، استان محل سکونت، شهرستان، برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیگ محمدی تصریح کرد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، آثار می‌توانند شامل ویدئو، صوت، کلیپ صوتی، اینستا کست و پادکست بوده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: آثار ارسالی می‌توانند به صورت فردی یا در حضور افراد دیگر به صورت سلفی توسط فرد دیگر انجام پذیرد.

کارشناس فرهنگی بانوان استان ایلام و دبیراستانی جشنواره به آدرس شبکه‌های اجتماعی برای ارسال آثار به جشنواره «حرف آورد» اشاره کرد و گفت: بانوان علاقمند می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در پیام رسان تلگرام به آدرس: https://t.me/Harfavard_ilam، در اینستاگرام به آدرسhttps: / /www.instagram.com / harfavard_ilam و در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس: https://eitaa.com/HarfAvard_ilamارسال کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار