فرهاد گل محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های آزاد احتمالا به صورت مجازی برگزار خواهند شد، اما هنوز دستور قطعی به ما ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 10 May 2021

فرهاد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد در تیر ماه و به احتمال بسیار زیاد به صورت غیر حضوری برگزار می‌شوند، اما سازمان مرکزی هنوز به طور دقیق نحوه برگزاری امتحانات را اعلام نکرده است.

وی افزود: از ابتدا شیوع بیماری کرونا تمام کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده اند و دانشجویان هیچ گونه حضور فیزیکی در دانشگاه نداشته اند و این روش آموزش تا زمان بهبود شرایط کرونا ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه تصریح کرد: برای برگزاری کلاس‌ها در فضای مجازی تا این لحظه مشکلی به وجود نیامده و بیش از ۹۰ درصد کلاس‌ها در زمان خود برگزار شده اند، اما کیفیت هیچ کدام مانند کلاس‌های حضوری نخواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در صورت اعلام نظر وزارت بهداشت مبنی بر حضوری شدن کلاس‌های درس دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را جهت فراهم نموندن زمینه‌های لازم برای برگزاری آن‌ها به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

گل محمدی در پایان از واکسیناسیون دانشجویان کارورز که با بیمارستان‌ها در ارتباط هستند خبر داد و گفت: اخباری مبنی بر واکسیناسیون معلمین و اساتید وجود دارد، اما هنوز ثبت نامی انجام نشده و فقط لیست اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد را به علوم پزشکی تحویل داده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار