هومن رفیعی سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تمام پرسنل بخش فوریت‌های پزشکی استان در مقابل ویروس کرونا و در مراحل مختلف واکسینه شده اند.
کد خبر: ۹۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 10 May 2021

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از آن جایی که پرسنل بخش فوریت‌های پزشکی ارتباطات گسترده‌ای در سطح جامعه و با بیماران مختلف دارند و همواره در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، به منظور ایجاد مصونیت شاغلین این حوزه واکسیناسیون تمام پرسنل به طور کامل انجام گرفته است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، امداد رسانی گسترده‌ای توسط همکاران ما به بیماران تنفسی انجام گرفت و قریب به ۶۰ درصد پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه در ادامه به پر تصادف‌ترین محور‌های استان اشاره کرد و گفت: از دیگر حوادثی که همکاران ما نقش بسزایی در امداد رسانی به افراد ایفا می‌کنند حوادث ترافیکی می‌باشد که حادثه خیز‌ترین نقاط در شهرستان کرمانشاه کمربندی شرقی و غربی، بلوار جانبازان، بلوار امام خمینی و فرودگاه می‌باشد.

رفیعی سروری حادثه خیز‌ترین محور‌های برون شهری از نظر حوادث ترافیکی را محور‌های کرمانشاه کامیاران، کرمانشاه روانسر، کرمانشاه اسلام آباد و محور کرمانشاه بیستون دانست و بیان کرد: متاسفانه هر ساله به دلیل سهل انگاری‌ها و عدم توجه به قوانی ن راهنمایی و رانندگی حوادث ناگواری در این محور‌ها رخ می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار