استاندار ایلام گفت: فراهم کردن بسترهای اشتغال پایدار، حمایت از بهبود یافتگان و صیانت از خانواده های آسیب دیده منجر به ریشه کنی اعتیاد در این استان می‌ شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ 10 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مهار آسیب های اجتماعی اظهار داشت: توجه به کار فرهنگی در مناطق آسیب پذیر از اعتیاد و نظارت بیشتر و مستمر بر مراکز ترک اعتیاد می تواند به بهبود وضعیت اعتیاد در استان کمک کند.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت ها هستیم، گفت: برنامه های خوبی تاکنون برای رفع مشکلات زیرساختی مناطق محروم به انجام رسیده است.

استاندار ایلام افزود: باید از ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد و توسعه آموزش ها در کنترل و مبارزه با مواد مخدر در استان بهره گرفت.

نوذری در ادامه نرخ اعتیاد استان را نزولی و رضایت بخش ذکر کرد و خواستار تشکیل جلسه کارشناسی بررسی ماده ۱۶ به منظور جمع آوری معتادان متجاهر در راستای درمان و کاهش آسیب ها بمنظور تقویت ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر در استان شد.

وی تاکید کرد: طبق نتایج بدست آمده جلسه کارشناسی با حضور دستگاه های مرتبط برگزار و در صورت نیاز از ظرفیت های استان و کمک های دستگاه ها اجرایی برای راه اندازی مکان نگهداری معتادان متجاهر به منظور کاهش آسیب ها اجتماعی و تداوم درمان بهره گیری شود./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار