از ۳۶ شهرستان فارس، فقط قیر و کارزین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 10 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: به لطف خدا و با همکاری مردم وضعیت رنگ بندی کرونا در استان بهتر شد و هم‌اکنون فقط شهرستان قیروکارزین در وضعیت قرمز قرار دارد و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی یا زرد قرار دارند.
عبدالرضا قاسم‌پور با بیان این که ۶ شهرستان زرین‌دشت، گراش، خنج، فراشبند، سروستان و پاسارگاد در وضعیت زرد قرار دارند افزود: ۲۹ شهرستان دیگر فارس در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.
وی گفت: در شهر‌های قرمز تنها اصناف گروه یک می‌توانند فعال باشند، در شهرستان‌های نارنجی اصناف گروه یک و دو و در شهرستان‌های با وضعیت زرد هم اصناف گروه‌های یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند، اما اصناف گروه ۴ در هر وضعیتی باید تعطیل باشند.
جانشین استاندار در ستاد مدیریت کرونای استان فارس با تاکید بر اینکه هیچ یک از شهرستان‌های فارس در وضعیت آبی و سفید قرار ندارند، گفت: محدودیت‌های تردد خودرویی شبانه همچنان برقرار و ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی هم با پلاک غیربومی ممنوع است.
قاسم‌پور با بیان اینکه آموزش‌ها در استان فارس همچنان به‌صورت مجازی است، خاطرنشان کرد که براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، امتحانات پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم دانش‌آموزان به‌صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی از ادامه تعطیلی هرگونه مراسم و تجمعات فرهنگی و اجتماعی در استان خبر داد و گفت: دورکاری کارکنان هم مطابق رنگ‌بندی هر شهر باید اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار