اضطراب و استرس ناشی از ترس از بیماری کرونا، بیشترین موضوع مورد درخواست مشاوره تلفنی از بهزیستی فارس را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 10 May 2021

تابناک فارس هب نقل از صدا و سیما:  مسئول واحد مشاوره بهزیستی استان فارس، از زمان شیوع بیماری کرونا ۲۵ درصد تعداد تماس‌های این واحد افزایش یافته است و سبب شد که علاوه بر زمینه‌های مشاوره‌های بالینی، تربیتی، تحصیلی، اشتغال و ازدواج، موضوع اضطراب، استرس و نگرانی‌ها و اختلالات ناشی از بیماری کرونا هم به خدمات این مرکز اضافه شود.
محسنی افزود: به دلیل ارائه خدمات بهتر و کاهش تنش‌ها و اضطراب‌های ناشی از بیماری کرونا تلاش شده است مشاوران متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در مرکز مشاوره به کارگیری شوند.
وی گفت: واحد مشاوره بهزیستی فارس در سه شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به مراجعه کنندگان خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد و در صورت نیاز و طی فرایند درمان بیشتر به پزشکان متخصص ارجاع داده می‌شوند.
هوشیار، معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان، هم گفت: هم استانی‌ها می‌توانند علاوه بر مرکز تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ به سامانه moshavereh.behzisti. Ir مراجعه کنند و از طریق پاسخگویی به سوالات نیاز مشاوره و یا درمان خود را تشخیص دهند.

برچسب ها: مشاوره ، بهزیستی ، استرس ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار