صبح امروز صورت گرفت؛
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۳.۵ مبلیارد ریال ملزومات پزشکی و بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 09 May 2021

به گزارش تابناک کردستان، ظهر امروز ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی و بهداشتی اعم از کپسول اکسیژن، دستگاه‌های ضدعفونی کننده و پارس اکسیمتر توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان کردستان در مراسم اهدای این اقلام اظهار داشت: این بانک در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی به وزارت بهداشت و درمان به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اهدا کرده که سهم کردستان ۳۸۶ قلم به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

اسعدی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وظیفه خود می‌داند در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان باشد ضمن اینکه تسهیلاتی هم برای دانشگاه‌های علوم پزشکی پیش‌بینی شده که سهم کردستان نیز اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: منابع بانکی بانک قرض‌الحسنه مهر در کردستان ۶۶ درصد افزایش داشته که همه آن در استان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با قدردانی از مسوولین بانک قرض‌الحسنه استان، این حرکت را نوعی فرهنگ‌سازی درست و کاری شایسته عنوان کرد.

فرزین رضاعی افزود: اگر کمک خیرین نبود مقابله با سیل مهیب کووید ۱۹ به سامان نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: خیرین استان رقمی نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان از ابتدای شیوع ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده‌اند.

رضاعی اذعان داشت: در اوج بحران که با کمبود‌هایی مواجه بودیم، خیرین به دانشگاه علوم پزشکی کمک کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار