مسئول موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ثبت نام در مدارس راهیان کوثر استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 09 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین وفاکار امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: ثبت نام در مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی برای سال تحصیلی 1400-1401 آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 دانش آموز با 155 کادر آموزشی و اجرایی در مدارس زیرپوشش مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: پیش بینی ما این است که در سال جدید تعداد دانش آموزان دوبرابر شده و 1 هزار و 600 دانش آموز ثبت نام کنند.
این مسئول با بیان اینکه 12 مدرسه با حمایت فرمانده سپاه شهدای استان در شهرستان‌های ماکو، ارومیه، نقده، پیرانشهر، میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب ایجاد شده است، اضافه کرد: در خوی، مهاباد، چالدران و بوکان نیز مقدمات موردنیاز برای ایجاد مدرسه فراهم شده و در حال نام نویسی هستند.
مسئول موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ثبت نام از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است.
وفاکار با بیان اینکه شهریه برابر قانون دریافت می‌شود ولی امکانی را فراهم کرده‌ایم که والدین در صورت تمایل می‌توانند به صورت سه قسط در طول سال تحصیلی شهریه‌ها را واریز کنند، اضافه کرد: همچنین خانواده نیروهای نظامی، انتظامی، فرزندان شهدا و ایثارگران، کارکنان سپاه و بسیج نیز از تخفیف 15 درصدی بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول ضمن ابراز خشنودی از اینکه تعلیم و تربیت در این مجموعه به معنای واقعی کلمه تجلی یافته است، اظهار کرد: ضمن اینکه تلاش می‌کنیم، استانداردهای آموزشی را رعایت کنیم، ولی برای امور فرهنگی، تربیتی و ... نیز برنامه‌های جداگانه تدارک دیده‌ایم.
مسئول موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه برنامه‌های اعتقادی و پرورشی ویژه هر مقطع سنی را مورد توجه قرار داده‌ایم، برای خلق محیط شادی و مفرح نیز اهتمام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار