استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود و در سیل ۹۸ هم عملکردی موفق ارایه نمود که بسیار دلگرم کننده بود.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 09 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری  در دیدار با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با اشاره به خدمات ارزنده امدادی ، نجات بخش و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این جمعیت اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد بین المللی است که فعالیت های انسان دوستانه و خدمات داوطلبانه آن حد و مرزی را نمی شناسد.

وی افزود: لباس هلال احمر مقدس است و در حوادث این لباس مقدس تر می شود، چراکه نیروهای این جمعیت بعنوان ناجی همواره موجب آرامش و ایجاد امیدواری در حادثه دیدگان می شوند.

استاندار ایلام عملکرد هلال احمر در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود و در سیل ۹۸ هم عملکردی موفق ارایه نمود که بسیار دلگرم کننده بود.

نوذری اضافه کرد: این جمعیت در بسیارهای از بلایای طبیعی نظیر زلزله، آتش سوزی‌ و خشکسالی ها نیز همواره منشا خدمات موثری بوده است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر استان در طول سال ۹۹ ارائه کرد و گفت: ۱۴ پایگاه امداد و نجات با تعداد ۲۷۸ نیروی امداد جاده ای و کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی با ۲۴ پرواز، یک داروخانه ویژه بیماران دیابتی و توزیع انسولین در استان فعال است.

علی اصغر علی اکبری با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۵۳ نفر نیروی داوطلب تاکنون آموزش دیده و ۵۵ خانه هلال در روستاها راه اندازی شده است، افزود: ۱۳ هزار ۶۱۱ عضو جوانان، داوطلبان و نجاتگران در هلال احمر استان ایلام مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان و جمع آوری کمک های خیرین، فعالیت های حوزه درمان و توانبخشی و همچنین فعالیت های فرهنگی و آموزشی از دیگر فعالیت های هلال احمر برای جامعه هدف بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار