فرماندار همدان: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 09 May 2021
فرماندار همدان با بیان اینکه تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است، گفت: در همدان نیز این محدودیت از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت اعمال خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی از کنترل ورودی‌های شهرهمدان در این راستا خبر داد و افزود: در ایام ذکر شده هیچگونه مجوز تردد برای خودرو‌ها صادر نمی‌شود و سامانه صدور مجوز تردد‌های ضروری غیر فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودرو‌ها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می‌نماید و لذا هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

محمدی افزود: تردد شبانه کلیه خودرو‌ها نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ممنوع است و خودرو‌های متخلف جریمه و در صورت تکرار توقیف خواهد شد.

لازم به ذکر است شناسایی تخلفات تردد‌ها هم توسط دوربین و هم توسط تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود. جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی ورود به شهر‌های نارنجی برای پلاک‌های غیر بومی اعمال می‌شود؛ همچنین به ازای هر ۲۴ ساعت تردد غیر مجاز در شهر‌های قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر مبلغ جریمه افزوده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار