مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: چالش ها و مشکلات پیش روی اجرای طرح دولت الکترونیک، شناسایی و طبق برنامه ریزی های انجام شده، مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 09 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمدرضا جیریایی در جلسه هماهنگی با روسا و مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی در دانشگاه علوم پزشکی، افزود: با توجه به سیاست دولت در اجرای برنامه توسعه در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک، سازمان بیمه سلامت قصد دارد برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به اجرا در اورد.
وی یادآورشد: اقدامات مربوط به این حوزه از سال ۹۷ شروع شده که در این مدت چالش ها و مشکلات موجود را شناسایی و به حداقل رساندیم.
وی تاکید کرد: در حوزه سرپایی ۳ شهرستان استان مرکزی و در حوزه بستری در زمینه رسیدگی به اسناد به صورت الکترونیک نیز اقدامات تسهیل گرانه صورت گرفته است.
دکتر جیریایی گفت: در جلسه ای که در دانشگاه علوم پزشکی برگزارشد هماهنگی، تعامل و شفاف سازی های لازم و بحث های مورد نظر تبادل نظر شد و انتظاراتی که سازمان بیمه سلامت از دانشگاه و بالعکس دارند بررسی و برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در این زمینه برنامه ریزی شد.
وی ادامه داد: دولت الکترونیک با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیوه ها و زیر ساخت هایی را فراهم می کند که مردم با استفاده از آن بتوانند به راحتی به اطلاعات و خدمات آنها دسترسی پیدا کنند و از کیفیت خدماتی که دریافت می کنند، راضی باشند.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: هدف اصلی از ایجاد دولت الکترونیک این است که بتوان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی انواع نیاز مردم بود.
گفتنی است موافقان این طرح، تغییر ریشه‌ای در ارائه خدمات درمانی و نیز صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از مهمترین مزایای اجرای این طرح و مخالفان از مهیا نبودن زیرساخت‌ها به ‌منظور ارائه الکترونیکی خدمات درمانی گلایه مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار