معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: وضعیت بهداشتی و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تاسیسات و مراکز گردشگری استان مطلوب است.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 09 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حسن حسینی افزود: در طول یک سال اخیر و شیوع ویروس کرونا، مراکز و تاسیسات گردشگری متحمل فشارهای بسیار شده‌اند و در برهه‌ای ناچار به تعطیلی شدند، اما با این وجود وضعیت این مراکز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره در شرایط مطلوبی قرار داشته است.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: این معاونت به صورت مستمر در طول دوران کرونا، نظارت و بازرسی از مراکز و تاسیسات گردشگری را دنبال کرد و این روند در پیک چهارم بیماری نیز با قدرت انجام گرفت.
او افزود: در بازرسی‌های اخیر به منظور بررسی روند اجرای اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۱۵ واحد گردشگری استان توسط یک تیم بازرسی مورد ارزیابی قرار گرفت که در مجموع می‌توان وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط تاسیسات گردشگری استان را مطلوب ارزیابی کرد.
حسینی اضافه کرد: در این بازدیدها تنها دو واحد پذیرایی در شهرستان دلیجان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار