مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت که ۵۴ زندانی جرائم غیرعمد تا پایان ماه مبارک رمضان از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 09 May 2021
«یدالله روحانی منش» افزود: آزادی ۳۰ زندانی در ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده بود که با توجه به افزایش کمک‌های مردم نوع دوست و تلاش ستاد دیه این رقم به ۵۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش تابناک همدان، وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند و در روز‌های باقی مانده تا عید سعید فطر نیز با توجه به تکمیل پرونده بیشتر زندانیان، ۳۶ نفر دیگر آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: فضای معنوی ماه مبارک رمضان شوق شهروندان برای کمک به آزادی زندانیان در بند را افزایش داده و بسیاری از مردم نذورات خود را صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردند.

روحانی منش بیان کرد: همچنین با توجه به فراهم نبودن برگزاری مجلس ترحیم یا دادن افطاری، شهروندان هزینه‌های پیش بینی شده برای این قبیل مراسم را صرف آزادی زندانیان در این استان کردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر زندانی شامل ۱۰ مرد و یک زن در فروردین ماه امسال با پرداخت یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومانی بدهی آزاد شدند.

روحانی منش یادآوری کرد: همچنین سال گذشته با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد استان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که این افراد شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث بودند.

به مدیرکل زندان‌های استان همدان، هم اینک ۲۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان بسر می‌برند که آزادی آن‌ها نیازمند پرداخت ۹۵ میلیارد تومان (بدهی) است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار