خجسته پور:
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: توجه به بحث مشارکت و حضور حداکثری مردم در کنار تامین سلامت و امنیت انتخابات، امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 09 May 2021

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در کنار بحث سلامت و امنیت انتخابات، توجه به بحث مشارکت نیز جدی است، لذا فرمانداران نیاز است تا در راستای افزایش مشارکت مردم در امر انتخابات، تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان در انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار داشت: در آینده در محل های پر رفت و آمد شهر سمنان، چادرهایی به منظور آشنایی هرچه بیشتر با شیوه رای دادن تمام الکترونیک و همچنین به نوعی دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در بحث انتخابات، برپا خواهد شد.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه طی چند روز آینده نتیجه نهایی تایید صلاحیت های کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیات های اجرایی شهرستان ها اعلام خواهد شد، افزود: امیدواریم تا تایید صلاحیت ها به گونه ای باشد تا شاهد عدم برگزاری انتخابات در شهر یا روستایی در استان نباشیم و زمینه برای حضور بیشتر کاندیداها بر اساس و مُر قانون فرآهم شود.
خجسته پور با تاکید بر اینکه پوشش مخابراتی حداکثری شعب اخذ رای در استان به سرعت و سلامت انتخابات کمک می کند ، خاطر نشان کرد:پوشش مخابراتی ما در شعب اخذ رای در استان خوب است ولی باید تلاش کنیم تا به نقطه ایده آل و ۱۰۰ درصدی برسیم.
رییس ستاد انتخابات استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران، کتب قوانین انتخابات و تقویم زمانبندی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را به دقت مطالعه و مورد توجه روزانه قرار دهند تا شاهد تلاش قانون مندتر به همراه سرعت بیشتر در حوزه برگزاری انتخابات باشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات کشور و پیرو آن ستاد انتخابات استان، همکاران‌ ما در استانداری، فرمانداری و بخشداری ها که به هر نحوی درگیر بحث انتخابات هستند، تحت هیچ شرایطی حق مداخله در امر انتخابات له یا علیه کاندیدا ها را ندارند و هرکسی که از این مهم تخلف کند، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
خجسته پور ادامه داد: سایر افرادی که درگیر بحث انتخابات نیستند و به امر تبلیغات کاندیداها تمایل دارند، می توانند در ساعات غیر اداری و بدون استفاده از امکانات دولتی، در این‌خصوص اقدام‌ کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان عنوان داشت: به صراحت در قانون انتخابات موادی را داریم که تاکید دارد تا تمامی دستگاه اجرایی در بحث برگزاری انتخابات، باید همکاری لازم را داشته باشند و بر همین‌ اساس در استان نیز دستگاه های اجرایی موظف هستند تا بر اساس آمار اعلامی فرمانداری ها، نسبت به تامین خودرو و وسیله نقلیه اقدام ‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار