محسن رخصی:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اعطا ١٠٠٠ بسته معیشتی به نیازمندان خبر داد و گفت: امروز۵٠٠ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 09 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محسن رخصی در مراسم توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت دانش آموزی که در محوطه چمن ورزشی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌ای که امروز برگزار شده، حدود ۴۲ هزار بسته مشابه در سراسر شهرستان‌های استان توسط همکاران توزیع شده است که جا دارد بابت تمام تلاش‌هایی که در این راستا صورت می‌گیرد، تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: کار خداپسندانه دیگری که در استان کرمانشاه انجام گرفت، بحث پویش ایران مهربان بود که رویداد بزرگی به حساب می‌آمد و در کرمانشاه و سایر استان‌های کشور انجام گرفت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نفر حامی جدید به جمع حامیان و خیرین کمیته امداد اضافه شده، خاطر نشان کرد: کار ارزشمندی بود که اگر حمایت و همراهی استاندار و سایر مدیران نبود قطعا به نتیجه نمی‌رسید، چرا که بخش عمده‌ای از هدفگذاری این طرح جذب حامیان و خیرین از بین کارکنان ادارات و سازمان‌ها بود.

این مسئول با اشاره به اینکه کرمانشاه در جذب حامیان رتبه نخست کشوری را کسب کرده، تصریح کرد: این امر ناشی از خیرخواهی که در مدیران استان وجود دارد. امروز هشتمین مرحله توزیع تبلت دانش آموزی هم انجام می‌شود.

وی گفت: واقعیت این است که شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس برخی دانش آموزان که از امکانات بی بهره بودند را دچار مشکل کرده به همین منظور امروز ۵۰۰ تبلت دانش آموزی توزیع و تقدیم محضر دانش آموزان می‌شود.

وی در پایان از تمامی افرادی که در این امر خداپسندانه شرکت داشتند قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار