به مدت ۴ روز؛
تابناک- استاندار بوشهر گفت: تمام ورودی‌های استان بوشهر از روز سه‌شنبه به مدت ۴ روز بسته می‌شود. 
کد خبر: ۹۶۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 09 May 2021
تمام ورودی‌های استان بوشهر از روز سه‌شنبه بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: گردشگران استان بوشهر را به عنوان مقصد مسافرت انتخاب نکنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در آستانه عید سعید فطر بیان کرد: مردم از سفر و حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز بکنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه محدودیت‌های جدید تا پایان هفته جاری به مناسبت عید فطر ادامه دارد گفت: از ساعت 12 روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت تمام ورودی‌های استان و شهرستان‌ها بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا بسته می‌شود

گراوند با بیان اینکه در این مدت هیچ خودرو و یا وسیله نقلیه شخصی از دیگر استان‌ها نمی‌تواند وارد استان بوشهر شود افزود: بوشهر به عنوان مقصد مسافرت در 4 روز آخر هفته جاری انتخاب نشود.

وی بیان کرد: کارمندان ساکن خارج از شهر بوشهر، به استثنای کارکنان ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان از چهارشنبه 22 اردیبهشت نباید به مرکز استان بوشهر تردد کنند.

استاندار بوشهر گفت: از دید و بازدیدها به ویژه در ایام تعطیلات عید سعید فطر برای شکسته شدن انتقال ویروس کرونا پرهیز شود.

وی تصریح کرد: خدمه‌های لنج‌های صیادی، تجاری و سفاری باید هنگام ورود به اسکله‌های بنادر استان بوشهر پس از تست کرونا و منفی بودن نتیجه نمونه آنها اجازه ورود به منزل دارند و پس از قرنطینه‌ای یک هفته در منزل اجازه تردد در سطح شهر دارند.

گراوند نظارت مستمر از فعالیت صنوف و کسب‌وکارها برای رعایت پروتکل بهداشتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: راه‌اندازی گشت‌های نظارتی مشترک برای بررسی رعایت دستورالعمل بهداشتی در مقابله با کرونا در همه شهرستان‌ها ضروری است.

وی با اشاره به تغییر رنگ‌بندی در استان بوشهر اظهار داشت: با کاهشی شدن بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌ها، استان بوشهر از وضعیت قرمز خارج شد و به شرایط نارنجی و زرد تغییر یافت.

گراوند با بیان اینکه همکاری مردم، اصناف و قشرهای مختلف در رعایت پروتکل بهداشتی ستودنی است ولی باید رعایت دستورالعمل‌ها تداوم داشته باشد افزود: وضعیت رنگ‌بندی نباید سبب سهل‌انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی شود

استاندار بوشهر به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت و بیان کرد: صنوف و کسبه‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت نکنند، در شهرستان‌های با وضعیت قرمز 3 ماه و وضعیت نارنجی 2 ماه تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار