معاون استاندار در ستاد کرونا تاکید کرد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ممنوعیت مسافرت به استان در تعطیلات عید فطر گفت: بغیر از ممنوعیت مسافرت به شهرهای با وضعیت قرمز حتی تردد در شهرهای با وضعیت زرد نیز مشمول جریمه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 09 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،حسین خوش اقبال در جلسه ستاد کرونای استان ضمن تاکید بر جدیت در استمرار مراقبت های بهداشتی افزود: از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر مسافرت به استان کرمانشاه ممنوع خواهد بود و تمام راههای ارتباطی ورودی و خروجی استان مسدود خواهد بود.

وی با اشاره به بازگشایی مشاغل گروه یک و دو در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از امروز (شنبه) تصریح کرد: البته این بازگشایی ها به شرطی خواهد بود که رعایت پروتکل های بهداشتی استمرار یابد وگرنه مجددا محدودیت ها باز گردانده خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین در مورد وضعیت دیگر مشاغل نیز گفت: فعالیت مشاغل گروههای 3 و4 همچنان در شهرهای با وضعیت نارنجی مجاز نمی باشد.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به آغاز پیک بیماری پس از تعطیلات عید فطر سال گذشته گفت: این تجربه به ما گوشزد میکند که باید مراقبت بیشتری در این ایام داشته باشیم به ویژه در شهرستانهای اورامانات که لازم است فرمانداران نشستی با ائمه جمعه داشته و شهروندان را نسبت به حساسیت شرایط آگاه کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از سوی صداو سیما افزود: همچنین می طلبد که نیروی انتظامی نیز حساسیت لازم را نسبت به تردد ها داشته باشد چرا که ما به هیچ وجه پذیرای مسافر در تعطیلات عید فطر نخواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با انتقاد از ادامه غیبت برخی مدیران در جلسات ستاد کرونای استان تصریح کرد: علیرغم تذکرات همچنان این غیبت ها ادامه یافته که نشان دهنده بی توجهی به اولین اولویت استان یعنی حفظ سلامت مردم است .

خوش اقبال افزود: حضور مدیران کل در ستاد کرونا نشان دهنده جایگاه این ستاد است از این رو از امروز حتما غیبت مدیران در جلسات ستاد کرونا به وزارتخانه های مربوطه جهت اطلاع و رسیدگی گزارش می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار