معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده‌های استان به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 09 May 2021

گلایه شهروندان از تاریکی برخی جاده‌های البرز

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی حاجیان با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص روشنایی نامناسب برخی جاده‌های استان اظهار کرد: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده‌های استان به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در شرایط اقتصادی فعلی تامین آن به راحتی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ از محل اعتبارات استانی برای تامین روشنایی محور کیانمهر- اشتهارد ردیفی در نظر گرفته شد و تامین آن باعث شد این پروژه سال گذشته اجرایی شود.

وی توضیح داد: اداره کل راهداری البرز دستگاهی دولتی است و برای اجرای پروژه‌های خود به تخصیص اعتبارات استانی و ملی  نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص مشکل روشنایی محور قزلحصار گفت: برای اجرای این پروژه علاوه بر تلاش برای جذب اعتبار، رایزنی‌هایی با شهرداری چهارباغ صورت گرفته تا هر چه زودتر روشنایی این مسیر تامین شود.

حاجیان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آسفالت محدوده پل فردیس توضیح داد: عملیات بتن ریزی این مسیر به اتمام رسیده و بعد از عید فطر بر اساس تفاهم نامه‌ای که با شهرداری منطقه ۲ منعقد شده، عملیات آسفالت ریزی آن شروع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار