محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: از ابتدای این هفته با کاهش ۵٠٠ واحدی شاخص‌ها مواجه بودیم که ناشی از کاهش شدید معاملات در بازار بورس است.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 09 May 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۷ مصوبه‌ای که در جلسه هفته گذشته شورای اقتصاد دولت مطرح شد از طرف سازمان بورس مورد تایید قرار گرفت که این ۷ موضوع به علاوه ۳ عنوانی که نیازمند مصوبه سران قوا نبود، در صورت اجرایی شدن، بخش تقاضای بازار را به شدت تحریک می‌کنند.

وی افزود: مشکلی که در حال حاضر در بازار سرمایه با آن مواجه هستیم این است که بخش عرضه به شدت
فعال است و سهامداران به دنبال فروش سهام هستند، همین موضوع هم باعث شده سهم‌ها در صف‌های فروش قفل شوند که با اجرایی شدن مصوبات سران قوا بخش تقاضا تحریک می‌شود و قطعا بازار رو به رشد خواهد بود.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه یادآور شد: این مصوبات به مرور روند اجرایی خود را آغاز می‌کند که هر کدام می‌توانند منجر به مثبت شدن بازار شوند و در حال حاضر بازار منتظر شروع اجرای مصوبات سران قوا است.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: از اوایل این هفته بازار کم نوسان بوده است، کاهش۵٠٠ واحدی در شاخص داشتیم که دلیل آن کاهش شدید حجم معاملات بازار است.

وی گفت: در تابستان ۹۹ حجم معاملات بازار روزانه به ۲٠ هزار میلیارد تومان می‌رسید، اما اکنون حجم معاملات به شدت پایین است و این باعث شده که شاخص نوسان زیادی نداشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار