تابناک-طی روزهای اخیر، شایعه شده است سه نفر از اعضای فعلی شورای شهر که در لیست حامیان شهرداری قرار داشته و رد صلاحیت شده اند، موفق شده اند تائیدیه صلاحیت خود را از هیات نظارت تهران کسب نمایند.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 09 May 2021

بر اساس پیگیری های خبرنگار تابناک از یک منبع موثق در هیات نظارت شهرستان بندرعباس، این شایعه قویاً تکذیب شد. این منبع در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: هنوز نتایج اعتراضات در هیات نظارت شهرستان به کاندیداها اعلام نشده است، لذا نتیجه قطعی نیز به تهران اعلام نشده، پس چگونه این افراد مدعی اخذ تائیدیه از تهران هستند؟ این شایعات فقط با هدف جنگ روانی و حفظ انسجام ستادهای زودهنگام انتخاباتی است.


وی همچنین با اشاره به اینکه کلیه رد صلاحیت ها بر اساس استعلام از مراجع نظارتی پنج گانه انجام شده است گفت: هیئت نظارت بر اساس اختیارات خود علاوه بر نظارت مراجع پنجگانه راسا می تواند نسبت به انجام تحقیقات در خصوص سوابق و صلاحیت افراد اقدام نماید و افراد را رد یا تائید نماید. اما در بررسی صلاحیت کاندیداهای بندرعباس و پیشگیری از هرگونه غرض ورزی از این اختیار قانونی استفاده نشده است و صرفاً نظر مراجع پنجگانه ملاک عمل بوده است، لذا جو سازی برخی رسانه های وابسته به افراد معلوم الحال، علیه هیئت نظارت، ناشی از توقعات بیجای افرادی است که تصور می کنند می توانند همیشه با پارتی و سفارش و یا حتی تهدید، کار خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/سردبیر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار