رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها - صدف - در خرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 09 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،سیامک آزادی اظهار کرد: این طرح با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف جهت ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در دستور کار قرار گرفته که سومین دوره آن خرداد امسال در کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح چهار فاز توانمندسازی برنامه ریزی شده که در فاز اول و دوم دوره های آموزشی توانمندسازی و در فاز سوم نیز تورهای تخصصی در قالب بازدید از مراکز نوآوری و فناوری و آشنایی با واحدهای فناور و دانش بنیان برگزار می شود.

آزادی گفت: فاز چهارم این طرح نیز شامل معرفی شرکت کنندگان جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی است و افراد با حضور در شرکت ها و واحدهای صنعتی بصورت عملی مهارت های لازم را کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره تنها دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه می توانند شرکت کنند، گفت: این افراد شامل اعضای بنیاد نخبگان و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلات مقطع کارشناسی با رتبه کنکور زیر پنج هزار و نیز مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با رتبه کنکور زیر 500 می باشند.

آزادی حداکثر ظرفیت ثبت نامی در این طرح را 100 نفر اعلام و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح باید حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه WWW.TINET.IR ثبت نام کنند.

رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه مدت اجرای این طرح را سه ماه اعلام و تصریح کرد: کلاسهای آموزشی و تورهای فناوری در ماه های خرداد و تیر برگزار شده و پس از آن دوره های کارآموزی شرکت کنندگان شروع می شود.

آزادی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در زمان شروع برگزاری کلاسها در خصوص حضوری یا مجازی بودن آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی یادآور شد: این طرح با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری پردیس و کرمانشاه برگزار می شود و در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار