یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: این شهرستان آمادگی کامل جهت واکسیناسیون کرونای تمام اقشار را دارد.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 09 May 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد از نظر بیماری کرونا قرار دارد.

وی افزود: به منظور کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری تمام دستگاه‌ها پای کار هستند و در شرایط نسبتا پایداری قرار داریم و خوشبختانه تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در شهرستان صفر است.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: با شروع واکسیناسیون کرونا، تمام کادر درمان شهرستان در مقابل این بیماری واکسینه شدند همچنین واکسیناسیون ۶۷ نفر از خانواده معظم شهدا و جانبازان انجام شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای انجام واکسیناسیون، دو مرکز سهمیه شهرستان ما بود که آمادگی کامل را جهت واکسیناسیون اقشار مختلف پیدا کرده اند و از طریق ادارات، ارگان‌ها و شبکه بهداشت تجهیز شده اند همچنین نقاهتگا‌های شهرستان کماکان آماده ارائه خدمات به مبتلایان به این بیماری می‌باشد.

وی بیان کرد: از روز گذشته نیز واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا در شهرستان آغاز شده است و در صورت وجود واکسن آمادگی کامل جهت واکسیناسیون تمام اقشار ظرف مدت یک ماه را داریم.

شکری در پایان تاکید کرد: به منظور انجام واکسیناسیون، مراکز شهری و روستایی آماده ارائه خدمات لازم به همشهریان هستند و دهیاران، شورا‌ها و بخشداران موظف به همکاری اند و تقسیم کار خوبی میان هلال احمر، بسیج و سایر ادارات به مرکزیت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته تا واکسیناسیون تمام اقشار به مطلوب‌ترین شکل ممکن انجام گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار