فرماندار سنقر و کلیایی گفت: باتوجه به ممنوعیت قانونی، هرگونه تبلیغات نامزدهای شوراها تحت عنوان کاندیداتوری در فضای حقیقی و مجازی تا زمان قانونی، ممنوع بوده و با متخلفان وفق مقررات برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 09 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،«غلامرضا مرتضوی» افزود: بدین منظور شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان پیش‌بینی و تشکیل شده است.

وی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست تا در رعایت قوانین در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه کوشا باشند.

او در ادامه گفت: ٩١١ نفر داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی و کلیایی شهرستان سنقر و کلیایی ثبت نام کردند.

مرتضوی اعلام کرد که ۵۵٢ نفر از تعداد ثبت نامی‌ها برای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ٣۵٩ نفر هم داوطلب انتخابات شورای اسلامی در روستاهای بخش کلیایی شده‌اند که برای نخستین بار از تعداد ١٧۶ روستای واجد شرایط تکمیل شده و انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد ٩٨ درصد یعنی ٨٩١ نفر مرد و ٢ درصد یعنی ٢٠ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار