رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ۲۷۲ پرونده در ستاد دیه استان در حال رسیدگی است که تاکنون ۲۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد با هزینه‌ای بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزاد شده‎‌اند و تا پایان ماه مبارک رمضان هم دست‌کم ۳۰ نفر دیگر آزاد و به آغوش خانواده برمی‌گردند.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 09 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا، «پرویز توسلی‌زاده»در نشستی با خیرین و ستاد دیه استان جهت آزاد سازی زندانیان گفت: امام رضا(ع) می فرمایند هر کس اندوهی را از مومنی بزداید خداوند در روز قیامت غم را از او دور می کند؛ با تأسی از این حدیث شریف و فرمایشات دیگر ائمه، برآنیم تا با کنار هم قرار دادن اراده ها، گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

او تأکید کرد: نقطه آرامش بنده گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم است و نه حب جایگاه و به همین منظور روند دادگستری استان را در مسیر در دسترس بودن مردم و آسانی این دسترسی و نیز مدیریت جرائم مهمه، توسعه سازش، مردمی کردن دستگاه قضایی و مواردی از این قبیل قرار داده ایم.

توسلی زاده افزود: به دلیل وجود بیماری کرونا ممکن نشد بر اساس سنوات گذشته مراسم گلریزان انجام شود اما طی همین جلسات آنچه باید انجام می شد در حال انجام است.

او گفت: انجام امور خیر در همه حال مشمول توجه حضرت حق خواهد بود و یقینا این امور در ماه مبارک رمضان از ارجحیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توسلی زاده با اشاره به مشکلات امروز جامعه بخصوص در استان کرمانشاه از جمله تورم و بیکاری اضافه کرد: همین مشکلات سبب شده است که برخی از افراد ناخواسته در زندان باشند که کمک به آزادی آنان یک اقدام لازم است.

در سال گذشته ۲۰۵ زندانی جرایم مالی غیرعمد استان با همکاری ستاد دیه و خیرین آزاد شده بودند. مبلغ محکومیت این افراد بیش از ۷۹ میلیارد تومان بود که با رایزنی با شکات پرونده بیش از ۳۵ میلیارد تومان از آن توسط خود شکات پرونده بخشیده شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار