بادران که هفته گذشته در یک بازی احساسی و بعد از ده نفره شدن به هوادار باخت این هفته در شیراز دست به کار بزرگی زد و یکی از حریفان مستقیم خود در مسیر صعود به لیگ برتر را دو بر یک شکست داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 09 May 2021

تابناک فارس به نقال از ورزش سه: بادران که با هدایت محسن عاشوری تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید این بازی را در حالی آغاز کرد که چند غایب تاثیر گذار در ترکیب داشت. حمید کاظمی و ایمان غلامی دو مهاجم تاثیر گذار تیم در خط حمله به دلیل محرومیت تیم را در سفر شیراز همراهی نکردند. مهرداد طهماسبی دروازه بان و دانیال جهانبخش مدافع راست بادران هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودند و پیش از این رضا هاشمی و پویا سیف پناهی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صیلبی فصل را از دست دادند.

 

مضاف با اینکه دو بازیکن جدید بادران درگیر کرونا هستند. با این حال بادران برای برد وارد میدان شد و در دقیقه 12 توسط پیمان نامور به گل رسید. این نتیجه تا پایان نیمه ی نخست باقی ماند. فجر که نمی خواست در این بازی خانگی دست خالی میدان را ترک کند نیمه ی دوم هم به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 64 روی ضربه ی پوریا پورعلی به گل رسید. این پایان ماجرا نبود. تعویض های محسن عاشوری شرایط بازی را به سود تیم بادران تغییر داد.

امیر زلیکانی یکی از بازیکنان تاره وارد بادران گل دوم و سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند. بازیکنی که در تیم های مطرحی چون فولاد بازی کرده و فصل گذشته هم شاگرد محسن عاشوری در تیم خوشه طلایی بود. امیر زلیکانی در بازی با شهرداری آستارا هم بعد از ورود به میدان برای بادران گل زنی کرده بود.

 

بادران بعداز گل دوم به خوبی از دروازه خود محافظت کرد تا سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. بادران با 3 امتیازی که در این بازی به دست آورد 38 امتیازی شد. تیمی که با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 28 رساند و تهاجمی ترین تیم در لیگ یک به حساب می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار