معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی
فرهادی : تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش های تولید لاستیک، روغن لانولین و صنایع چوب امضا شد. گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد توسعه خاوران با بیان اینکه امضا این تفاهم نامه ها اولین ثمره درخت ستاد توسعه خاوران است، گفت: باتوجه به مقدماتی فراهم شده در ستاد توسعه خاوران به زودی ما شاهده تفاهم‌نامه‌های بسیار بزرگ تر و بیشتر خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲ 09 May 2021

ملانوری با اشاره به تفاهم نامه های امضا شده گفت: قرار است این طرح ها در مدت یک سال در مرکز استان و با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و برای ۱۹۰ نفر شغل ایجاد کند.
وی با اشاره به اهمیت توسعه تولید و کارآفرینی از مردم دعوت کرد تا با سرمایه گذاری در تولید از سرمایه از ارزش افزود بیشتری برخوردار شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و رئیس کارگروه زیربنایی ستاد توسعه خاوران هم از تایید ۶ فرصت سرمایه‌گذاری در ستاد توسعه خاوران خبر داد و گفت این فرصت‌ها در جلسات تخصصی ستاد شناسایی شده است و اکنون در قالب طرح‌های عمرانی و صنعتی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.
فرهادی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص رفع موانع سرمایه گذاری در خراسان جنوبی گفت: با اجرای این اقدامات اجرای طرح سرمایه گذاری در استان حداقل تا 6 ماه سرعت می گیرد.
در این مراسم همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد توسعه خاوران به آدرس sk-khd.ir رونمایی شد.
این پایگاه شامل بخش های اطلاع رسانی ارائه اطلاعات در خصوص فرصتهای سرمایه گذاری و بخش ارتباط اعضای ستاد توسعه خاوران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار