دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام‌ گفت: در بخش تکنوازی تحت عنوان آفرینش خلاقانه، ۲۰ رشته ساز را در فراخوان عنوان کرده ایم، شامل سازهای ایرانی، سازهای بومی و سازهای کلاسیک. زمان مشخص شده برای هر کدام از آثار بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود که این مدت زمان برای آثار گروهی حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه است. بنای ما در شورای فنی این است که در بخش تکنوازی از هر ساز یک اثر را به بخش اصلی معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 09 May 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ جواد یعقوبی مطرح کرد:همه آثار ارسالی به دبیرخانه توسط شورای فنی جشنواره مورد بررسی قرار می گیرند و با تایید شورا در بخش اصلی، اجرا و داوری می‌شوند، در ارتباط با آثار گروهی حداکثر ۱۰ گروه مورد تایید قرار می گیرند، گفتنی است آثار تکنوازی، داوری نخواهند شد و صرفا در شورای فنی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود:در صورتی که شرایط محقق شود و وضعیت کرونا در جامعه رو به بهبود باشد، از فرصت برگزاری حضوری یا نیمه حضوری و در فضای باز استفاده می کنیم.

یعقوبی اظهار داشت:: سه داور از چهره های برجسته و شناخته شده در سطح ملی جهت داوری آثار گروهی به استان دعوت خواهند شد، آثار به صورت زنده و با حضور داوران ارزیابی می شوند و ۳ اثر برگزیده در این بخش توسط داوران معرفی خواهند شد. 

وی مطرح کرد:تجلیل و اجرای نوازندگان پیشکسوت استان _چه به صورت تکنوازی و چه به صورت همنوازی از بخش های جنبی جشنواره است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار