تابناک-نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برطرف کردن موانع برای جذب اعتبارات ملی در راستای احداث سازه های آبخیزداری در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 08 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس احمد مرادی عضو هیئت مدیره کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان به منظور پيگيری مطالبات مردمی مطرح شده در بازديد از روستاهای حوزه انتخابيه با حضور در اداره كل منابع طبيعی و آبخيزداری با مدیرکل این اداره دیدار و گفت و گو کرد.


احمد مرادی در این دیدار با طرح مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی خواستار هم افزایی ظرفیت ها جهت حل مشکلات مردم مخصوصا در حوزه منابع طبیعی و آبخیز داری شد.


مرادی در اين ديدار ضمن تشكر از احداث سازه های آبخيزداری در مناطقی از استان هرمزگان گفت: در بازديد از منطقه كوهشاه احمدی داشتم شاهد ایفای نقش سازه های آبخیزداری بر علیه سیل اخیر بودم.


وی افزود: سازه های آبخيزداری نقش بسیار مهمی در كاهش خسارت سيل به اراضی روستایی داشته است لذا بايد با شناسايي نقاط سيل خيز و اولويت بندی سازه های جدیدی احداث شود تا از حوادث ممکن در آینده و در ساير مناطق نيز جلوگيری شود.

به گزارش تابناک در اين ديدار مقرر شد موانع انعقاد تفاهم نامه و جذب اعتبارات ملی جهت احداث سازه های آبخيزداری پيگيری و رفع گردد.

همچنين جهت رفع تعارضات اراضی توسعه ای روستاها و واگذاری زمين مسكونی به جوانان روستايی مقرر شد به زودی نشست مشتركی با حضور مديران بنياد مسكن و منابع طبيعی استان برگزار شود.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار