شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد با صدور نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی خواستار حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 08 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن این نامه به شرح زیر است؛


"بسم الله الرحمن الرحیم"

" لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنْزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِيبًا "

پیامبراكرم صلی الله علیه و آله می فرماید:
«من قضی لاخیهِ المُؤمنِ حاجةً كانَ كَمَن عَبَداللّه دهرا»؛
هر كس یك حاجت برادر خود را برآورد، چنان است كه در همه روزگار خدا را عبادت كرده است.

امام علی علیه السلام؛
الگوی خدمت رسانی
تاریخ و شرح حال بزرگان عالم و شخصیت های آسمانی برای هر كس بهترین سرمشق و عالی ترین الگوی زندگی است.
بررسی زندگانی ایشان روح فضیلت، پاكی، ایمان، تقوا، فداكاری، استقامت، شجاعت، فتوّت، و پی روی از حق را در خواننده تقویت می كند.
یكی از ابعاد زندگانی آن بزرگوار، خدمت رسانی و توجه به نیازمندان بود.
آن حضرت در این راه یك لحظه آرام نداشت و در این راه، تمامی سعی و تلاش خویش را به كار می برد و دیگران را نیز بدین امر مهم تشویق می نمود.

آری، روش زندگی امیرالمؤمنین (ع)، گره گشایی و نیكی و احسان بود.
ایشان عقیده داشتند كه خوش حال كردن برادر مسلمان و برآوردن نیازهای گرفتاران، از مهم ترین كارهای خیر است.

‌محضر مبارک حضرت آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی(دامت برکاته)‌

سلام علیکم
 همانگونه که مستحضر هستید جمهوری اسلامی وارد فصل جدید(گام دوم) انقلاب شده است، انقلابی که با خون دل بدست آمده، و هزاران شهید والامقام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا به پیروزی برسد و مردم پابرهنه ایران اسلامی بتوانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر زندگی شیرینی داشته باشند. ولی امروز میبینیم که خون شهدای گرانقدر به راحتی نادیده گرفته میشود و هر مسئولی در جهت رفاه حال خود و خانواده خود قدم برمی دارد و با کمال تأسف روز به روز شاهد بیشتر شدن فاصله طبقاتی در بین احاد مردم هستیم.

حضرت آیت الله، همان طوری استحضار دارید ملت ایران ملتی شریف، صبور و شایسته خدمت هستند، ملتی كه انقلاب را به وجود آوردند و در برهه های زمانی انواع توطئه ها، ترورها، كودتا و جنگ عراق علیه ایران از آن حفظ و نگه داری كردند.
این مردم شریف شایسته بهترین ها هستند و نباید از هیچ کوششی در این راه دریغ کرد.
نجات مردم از وضعیت نامناسب اقتصادی ، توجه به جهاد خودکفایی ،مناسبات بین المللی ،و.......و تبعیت بی چون و چرا از رهبری نظام  حضرتعالی را فرا می خواند.
ما و همه دلسوزان انقلاب اسلامی معتقد هستیم که در این برهه بسیار حساس جایی برای آزمون و خطا نیست، دولت آینده به فرموده معظم له باید دولت جوان حزب الهی باشد. دولتی که متشکل از نیروهای مومن، پاک دست، صادق، تازه نفس، کارآزموده، انقلابی، پای کار، باانگیزه، کوخ نشین، متعهد، متخصص، مردم دار و ... باشد. و در راٌس این دولت باید فردی مومن، انقلابی، شجاع، توانمند و ... حضور داشته باشد.

جناب آقای رئیسی، حضور جنابعالی بعنوان چهره ای بسیار ارزشمند برای نظام و انقلاب، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 که دارای تمام ویژگی های فوق الذکر می باشید امری ضروری بنظر می رسد.
ضمن اینکه تنها کسی که می تواند اتحاد و همبستگی را بین نیروهای انقلابی بوجود آورده تا جریان انقلابی با تشتت کاندیدای همسو مواجه نشده و شکست دیگر را متحمل نشود، حضرتعالی هستید.
(کما اینکه ما تجربه تشتت کاندیدای همسو در انتخابات سال 1392 را داریم).
مضافاً اینکه حضرتعالی از پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رای در انتخابات سال 1396 برخوردار هستید.
از طرفی در این چند سالی که سکان قوه قضائیه را به دست گرفته اید امیدها را در دل مردم زنده کرده و از محبوبیت و مقبولیت قابل وصفی برخوردار شده اید.
فلذا ما و همه دلسوزان و عقلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران خواهشمندیم با تأسی از ائمه اطهار(ع) و شهدای گرانقدر حضور خود را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اعلام فرمایید.

"والسلام علیکم و رحمة الله و بركاته"

روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار