به‌دنبال تلاش‌های ستاد استانی کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی و با همکاری‌های مردمی، خوشبختانه استان سمنان از شرایط پرخطر کرونایی عبور و آخرین رنگ قرمز نقشه کرونایی این استان به نارنجی تقلیل یافت.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 08 May 2021

آخرین شهرستان قرمز استان سمنان نیز نارنجی شد

 

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: با نارنجی شدن وضعیت شهرستان سمنان، فعلا رنگ قرمز از نقشه کرونایی این استان حذف شد.

وی با اشاره به آخرین رنگ‌بندی‌های کرونایی در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان افزود: در حال حاضر پنج شهرستان استان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد هستند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های سمنان ، شاهرود ، دامغان ، گرمسار  ، مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های میامی، آرادان و سرخه نیز در وضعیت زرد هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان با اشاره به تعطیلات پیش روی عید فطر عنوان کرد: با وجود نارنجی شدن وضعیت استان همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است. ضمن اینکه سفر در ایام تعطیلات عید نیز براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار