رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارندگی‌های شدید از بامداد شنبه تا کنون محورهای استان را لغزنده کرده است، گفت: تردد برای تریلی در گردنه‌های استان ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 08 May 2021

جاده‌های استان سمنان لغزنده است/ تردد تریلی‌ در گردنه‌ها ممنوع

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ تقی کبیری با بیان اینکه بارش شدید باران از بامداد شنبه در سطح استان سمنان باعث لغزندگی محورهای مواصلاتی به خصوص در ارتفاعات شده است، تاکید کرد: مردم برای تردد در محورهای مواصلاتی کمال آرامش و رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم از تردد بی مورد و غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرهیز کنند، تاکید کرد: تردد تریلی‌های پنج محور و بیشتر در گردنه‌های استان سمنان ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان توضیح داد: این تصمیم با توجه به شدت بارندگی‌ها، لغزندگی گردنه‌ها و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی، قیچی کردن تریلی و مسدود شدن جاده اتخاذ شده است.

کبیری با بیان اینکه ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان روان است اما رانندگان مراقب لغزندگی محورها و کاهش دید باشند، تاکید کرد: هم اکنون همه جاده‌های استان لغزنده است و از آنجا که سامانه بارشی تا اواسط هفته در استان فعال خواهد بود توصیه می‌شود در روزهای آتی نیز شرایط رانندگی ایمن در راه‌ها لحاظ شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار