کد خبر: ۹۶۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 08 May 2021
سامسونگ گلکسی S22

به گزارش تابناک سمنان گوشی‌های هوشمند گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترای سامسونگ به‌تازگی به فروشگاه‌ها عرضه شده‌اند. البته با توجه به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، بیشتر این فروشگاه‌ها مجازی هستند. با این حال، قصد داریم مواردی که سامسونگ در گوشی گلکسی پرچم‌دار آینده خود می‌تواند بهبود بخشد را بررسی کنیم.

اطلاعات کمی در مورد ویژگی‌های احتمالی پرچم‌داران بعدی گوشی‌های هوشمند سری S سامسونگ در دسترس است. قبل از شنیدن اطلاعات مربوط به S22، ممکن است اطلاعات جدیدی درباره گلکسی نوت ۲۱، گلکسی Z فولد ۳ و گلکسی Z فلیپ ۳ سامسونگ را به دست آوریم.

با این حال و در ادامه، به همه اطلاعات فاش شده، شایعات و اخبار مربوط به گلکسی S22 سامسونگ می‌پردازیم. ما انتظاراتی از گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ داریم و امیدواریم که این شرکت بتواند سری محصولات پرچم‌دار بعدی گلکسی S خود را نسبت به نسل قبل بهبود بخشد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی S22 سامسونگ

درباره تاریخ عرضه گلکسی S22 سامسونگ اطلاعات کمی در دسترس است اما انتظار داریم سامسونگ برنامه‌ای مشابه برنامه سال ۲۰۲۱ را دنبال کند. در مقایسه با سال‌های گذشته، این شرکت انتشار گوشی‌های پرچم‌دار خود را به تأخیر انداخت و آن‌ها را در اواسط ژانویه منتشر کرد.

آیا این بدان معناست که ما در ژانویه ۲۰۲۲ شاهد معرفی سری گلکسی S22 سامسونگ خواهیم بود؟ هیچ تضمینی برای این موضوع وجود ندارد و ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد که به برنامه پیش‌فرض خود برای عرضه گوشی‌های جدید سری S در فوریه یا مارس بازگردد. با توجه به اتفاقات اخیر، این شرکت حتی ممکن است محصولات خود را زودهنگام روانه بازار کند و یا این تلفن‌ها را پیش‌فروش کند.

گلکسی سامسونگ

اساساً هیچ‌کس اطلاعاتی درباره برنامه‌های جدید سامسونگ برای سری S22 در اختیار ندارد، اما در صورتی که این اطلاعات فاش شود، به‌سرعت آن را منتشر خواهیم کرد تا اطلاعات واضح‌تری از تاریخ انتشار سری پرچم‌داران جدید سامسونگ داشته باشیم.

در مورد قیمت این سری گوشی‌ها نیز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما امیدواریم که قیمت آن‌ها مشابه گلکسی S21 باشد. گلکسی S21 سامسونگ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار برابر ۷۶۹ پوند و ۱۲۴۹ دلار استرالیا، S21 پلاس با قیمت پایه ۹۹۹ دلار برابر ۹۴۹ پوند و ۱۵۴۹ دلار استرالیا و گلکسی S21 الترا با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار برابر ۱۱۴۹ پوند و ۱۸۴۹ دلار استرالیا روانه بازار شد.

اخبار و شایعات

از نظر مشخصات فنی مورد انتظار، اطلاعاتی در مورد گلکسی S22 سامسونگ در دسترس نیست. با این حال، می‌توانیم مواردی را از برخی از اطلاعات فاش شده گسترده سامسونگ جمع‌آوری کنیم.

به‌عنوان مثال، یکی از اطلاعات فاش شده نشان داده است که سامسونگ در حال توسعه تراشه اگزینوس ۹۸۵۵ ساخت خود است و انتظار می‌رود از این تراشه در تلفن‌های همراه سال ۲۰۲۲ خود استفاده کند. اطلاعات کمی در مورد این تراشه در دسترس است، اما نام این مدل برخی اطلاعات احتمالی را در اختیار ما می‌گذارد.

سامسونگ همچنین تأیید کرد که تلفن‌های هوشمند آینده فاقد شارژر هستند. بنابراین، اگر شارژر سازگار با محصولات پرچم‌دار سامسونگ را در اختیار ندارید، باید یک شارژر جداگانه تهیه کنید.

انتظاراتی که از گلکسی S22 سامسونگ داریم

در حالی که منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی S22 سامسونگ هستیم، لیست انتظاراتی که از گلکسی S22 داریم را آماده کرده‌ایم و امیدواریم که این موارد در سری پرچم‌داران بعدی سامسونگ اعمال شود.

۱. بازگشت پشتیبانی از مایکرو SD

بازگشت شیار مایکرو SD یک اقدام ساده از سوی سامسونگ است. عدم پشتیبانی گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ از مایکرو SD یک پسرفت به حساب می‌آید، زیرا این شرکت تقریباً همیشه پشتیبانی از مایکرو SD را در تلفن‌های هوشمند خود ارائه داده است. به دلایل نامعلوم، سری گلکسی S21 سامسونگ دارای شیار کارت حافظه مایکرو SD نیست و این موضوع به این معنی است که دیگر نمی‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی خود را گسترش دهید.

حتی اگر گلکسی S21 سامسونگ الترای دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت را خریداری کرده باشید، نمی‌توانید حافظه ذخیره‌سازی خود را از این مقدار بیشتر کنید. البته این موضوع در دستگاه‌های برندهای دیگر مانند اپل نیز وجود دارد، اما ما ترجیح می‌دهیم سامسونگ شیار کارت حافظه مایکرو SD را به گوشی‌های پرچم‌دار خود بازگرداند.

۲. وجود گزینه‌های بیشتر ذخیره‌سازی

در مورد فضای ذخیره‌سازی، سری گلکسی S22 باید گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را برای افراد مختلف فراهم کند. این امر به‌ویژه درصورتی که سامسونگ تصمیم بگیرد تا دیگر پشتیبانی از کارت حافظه مایکرو SD را در گوشی‌های خود ارائه ندهد، صادق است.

به‌عنوان مثال، گلکسی S21 فقط دارای دو نوع ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، باید یک نسخه گلکسی S21 الترا با حافظه ذخیره‌سازی بیشتر فراهم باشد.

۳. قیمت ارزان‌تر

در مقایسه با تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰، قیمت گلکسی S21 سامسونگ کاهش یافته است. این یک اتفاق قابل تحسین برای شرکت سامسونگ است، اما امیدواریم در سال ۲۰۲۲ شاهد افت بیشتر قیمت‌های گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت باشیم.

البته، این یک مشکل بزرگ برای شرکت سازنده است. گلکسی S21 الترا پر از فناوری‌های پیشرفته است و بعید به نظر می‌رسد که این شرکت در مقایسه با تلفن‌های ۲۰۲۱، قیمت پایین‌تری را برای سری S22 پیشنهاد دهد.

در هنگام مقایسه گلکسی S21 و گلکسی S20، شاهد آن بودیم که مشخصات فنی گوشی نسل جدید به‌طور قابل توجهی نسبت به نسل قبل افت کرده است. اگر مشخصات فنی گوشی‌های این شرکت همچنان کمتر از نسل قبل باشد، بهتر است قیمت آن نیز کاهش یابد.

۴. جذاب‌تر کردن نسخه اصلی سری S22

گلکسی S21 پلاس سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس شاید جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نباشند، اما هنوز هم گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند. این دو گوشی با بازخورد مناسب کاربران روبه‌رو بوده‌اند و با این حال، گلکسی S21 الترا با نوآوری‌های بیشتر، با استقبال بیشتری مواجه شد.

بهتر است سامسونگ در آینده نسخه‌های اصلی پرچم‌داران خود را به ویژگی‌های جذاب‌تری مجهز کند.

در مقایسه با نسخه قبلی، گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس افت کرده بودند. بنابراین، امیدواریم سامسونگ با ورود به سال ۲۰۲۲، مدل‌های نسل بعدی را هیجان‌انگیزتر از قبل کند.

۵. عدم استفاده از گلستیک

این چیزی نیست که همه به آن توجه داشته باشند، اما گلکسی S21 از بدنه شیشه‌ای بهره نمی‌برد. بدنه پشتی این گوشی از گلستیک ساخته شده است. این نام را  سامسونگ برای بدنه ترکیبی پلاستیکی و شیشه‌ای ساخت خود انتخاب کرده است و احساس چندان خوبی را به کاربر منتقل نمی‌کند.

البته، نسخه‌های گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا دارای بدنه شیشه‌ای بودند. با توجه به قیمت این تلفن‌های هوشمند، امیدواریم شرکت سامسونگ از شیشه در همه مدل‌های نسل بعدی پرچم‌داران خود استفاده کند.

۶. پشتیبانی بهتر نسخه الترا از قلم S Pen

گلکسی S21 الترای سامسونگ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

برای تجربه مزایای قلم سامسونگ دیگر نیازی به خرید یک گوشی هوشمند سری گلکسی نوت نیست. اکنون می‌توانید گلکسی S21 الترا را برای استفاده از این ویژگی‌ها انتخاب کنید. به نظر ما استفاده از قلم S Pen امکانات مفیدی را به کاربر ارائه می‌دهد و گلکسی S21 الترا برای کسانی که می‌خواهند از این قلم استفاده کنند، انتخاب مناسبی است.

به عبارت دیگر، دامنه پشتیبانی سری گلکسی S از قلم S Pen به اندازه سری گلکسی نوت گسترده نیست. به‌عنوان مثال، برای به دست آوردن برخی ویژگی‌ها باید از S Pen پرو استفاده کنید اما این قلم هنوز در دسترس نیست. امیدواریم تا سال ۲۰۲۲، عملکرد S Pen در سری S سامسونگ کامل‌تر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار